Tag & Award



~ HAHA , blog aku cantek sebab ade seorg insan yang membantu aku renovate nya :D
haha , kalau aku yang buad , HANCUSS ! haha :D ( jujur ) yaw yaww , ahakks ~
yayaa ~ TERIMA KASIH yaa SI MACIK ANISYA ANIS tag kann aku , HAHA :D
demi kaw aku buad post neyh , walau terkial kial aku buad nya .



7 THINGS aboud ME :D

(1)  Like to BAWAK DIRI ALONE :)
~ aduhh , sebab tu kowd ramai kata aku sombong . HAHA , actually not liked that . aku suke bawak diri sorg2 , release law sorg2 . HAHA :D * so please dont misunderstunding :)

(2)  PEMALU :)
~ yaww , ahak . SERIUS im pemalu beb , law dengan org tak kenal tak ngam . haa ( terdiam seribu bicara )

(3) seorang yang BLUR :)
~ yayea , aku blur . tidak tahu mana datang penyakit neyh . ~ HEE

(4) kuad BERFIKIR :)
~ hurm , yes . aku sangat kuad berfikir setiap org katakan ape2 yang penting bagi aku .

(5) ada UDANG DI SEBALIK BATU , setiap perbuatan aku .
~ aku buad sesuatu perkara atau sebab msty ada sebab . dgn atas NIAT YANG BETUL bagi aku dan yang TERBAIK .

(6) PENDIAM .
~ aku lebeyh banyak diam dari banyak cakap . kalau org perasan lha , kalau tak up to u lha .

(7) TAK suka DIPUJI .
~ sebab masing masing ada kelebihan pada diri masing , dan aku mmg tak suka lha org PUJI aku .
yaww ~


yess , thats me .
have anything question or problem ? just ask me at my FB : search on - Amaie Evard ,
THANK YOU for your reading .

No comments:

Post a Comment